Sunday, December 23, 2012

Mari lap2 habuk...~

Okeh... tujuan update ini adelah.. okay i'm bored now... plus bolg ini mcm xde function pape kan.. so skrg ni nk bg balik die aktif balik.. sedih2..

Baiklah..untuk lebih terperinci.. aku skrg single.. cewah promote.. hahaha.. no more love in my life.. (padahal ade lg syg cume budget xnk tunjuk kan) kehidupan menjadi single.. hm.. amat sakit sedikit mule2 sbb yela kite pernah rase disayangi.. dikasihi.. dimanje..tp skrg..zzuuup... lesap mcm tu je.. ye tibe2 syg tu beralih dkt perempuanlen kan.. jeles pon ade gak..(tipu la kalo lgsg x jeles kan..) cube bayangkan..msg morning sunshine..pumpkin.. nite,,semue hilang mcm tu jer.. dah xde.. phone pon ala2 mxm xnk bunyik jer.. sodih2x..

dan hari ni aku boleh la nk kate aku rindu gak la kat die.. wlpn kadang2 aku msg gak ngn jumpe gak dgn die.. jalan2.. hm.. yg tu part best.. rase mcm hidup semule je lepas tiap kali jumpe die.. hahah..(meroyan) untuk tahun baru ni... aku dah byk pasang azam dah... ha yg pertame.. 1) bg semue keselesaan dan keperluan dkt kesayanganku... x kire susah mcm mane.. 2) nk kumpul duit dan harte bebanyak... sbb nnt senang xde la menjajau mx duit kat org... 3) jd lebih berdikari..x harapkan org len.. nk g memane kne berusehe.. 4) mencintai die wlpn xde org tau.. aisey tp sape yg bace blog ni dah tau la.. hish... 

ok la knape aku xleh move on gak kan wlpn ramai dah laki yg dtg kat aku.. sbb xde yg lebih terbaik drp die.. fine salah aku gak kan suke control die ape sume.. tp x bermakne la lepas die xde pape dgn aku ade perempuan lain.. haa..tu dah kire pelik kan..tp benar.. tp wlpn die mcm tu..aku tetap syg die.. skrg terase nk nyanyi lagu najwa latip plak.. ala..yg penting... kitorg mmg xkn berhenti dr berhubung.. yup.. :) aku suke giler.. sbb mostly mmg die je yg ade kat hati aku.. x kesah la org nk kate aku ni ape.. perasaan x boleh diubah..dan lebih mengerikan aku sanggup buat ape je utk dpt die balik.. hahaha... (kejam!) xde la..gurau2..

tp....terase gak mcm aku ni 2 kali lime je dgn perampas2 diluar sane... yela..depan2 mcm ok..belakang.. haaa.......~ no comment.. salah ke pertahankan cinte yg masih bersise..cewah.. sorry la kwn.. bkn niat tp hati x boleh lepas.. dan skrg.. aku sedang cube maintainkan kehidupan aku ditengah2 diorg.. 

penat2...~ lg beberape dah nk masok birthday aku,.ye nk ajak die berjalan2...tp..bolehkah die..confirm2 awek die tau nnt kalo die payah nk msg dan agkat call.. plus...bolehke aku tengok die asek msg awek die.. hahaha...gile..rumit betol.. aku ni pon satu bodoh tahap bahalol.. belajar je pandai2.. tp masih sangkut dgn mamat nih... 

Pape pon..kalo bkn jodoh aku dgn die... jauhkan la hati aku ni dgn die.. dan kalo die masih tertulis utkku..dan skrg ini adelah ujian yg diberi utk aku mengenali diri die lebih mendalam... kuatkan hati aku... :) okeh penat merepek.. nnt jap lg atau esok2 ke atau akan dtg ke...i update lg okey...~

Night2....~

No comments:

Post a Comment