Tuesday, September 27, 2011

TersanGat banGGa

Heheh... dengan sukacitanya aku sgt berbangga kerana proses pembikinan belog ini amat memberangsangkan... walaupun aku tau isnya tidak secantik belog yg pernah aku tgk.. tetapi.. cukuplah.. aku pon xtau sape yg nk tgk belog ini.. nk harapkan kwn2 yg kununnyer jd follower aku.. entah diorg bace ke x... maklumlah.. entry aku x la seseronok belog diorang..

aku menghabiskan mase 3jam (budget2 ajer) untuk menyiapkan belog ni.. dan menelaah.. mencarik clock widget yg comel tp sume aku dah penah gune kat belog yg tamat tempoh aku dulu... kasihan pulak dgn blog lame dlu.. yela..banyak kot aku post2.. (walaupun xler byk mane) tp aku sgt syg belog itu.. (follower pon budget ramai)

Namun belog ini masih lg dalam pembikinan..dan mungkin akan berkembang seperti dahulu yg telah mengalami kehancuran dunia belog.. yg aku sgt2 meminta... meh2 la tgk belog aku ini (menagih simpati) please...... okey2.. aku skrg kat office ni... budget rajin buat kejer la (tengah menaip kan) huhuhu... kay aku nk mengarot lain kali plak.. aku nk balik.. naik bus sardin!!! bubye.....

No comments:

Post a Comment