Saturday, September 24, 2011

Aku Masih Baru!! Wuuuuoooo.....

Assalamualaikum....
hye2 kepada semua2 yg tetibe terbace blog ini....
sebenarnye... ini belog baru punye.. belog yg lame sudah mengalami zaman kehancuran yg terlampau.. jd oleh kerana masih nk merepek meraban lg di belog ini.. sy dgn sukacitanya.. membuat belog yg baru.. iaitu onlymine91.blogspot.com..
yg baru2 terbace2 tu..meh la meramaikan belog sy yg tidak seberapa ini.. (aku tau korang mesti kate belog aku boleh tahan...) Dush!! perasan... aku xmau ler cakap panjang2.. buat bosan korg ajer.. kepada peminat blog sy dulu... jgn risau.. sy akan jemput anda.. huahuahua.. ku tak akan melupakanmu semua... isk3x.... okeh2.. chow dulu.. byk lg aku nk canrikkan belog aku yg sedia cantik ini...
Wassalam.......... tatatititutu....

No comments:

Post a Comment