Saturday, October 1, 2011

Perempuan Kampong jd dax tOwn

Hi2x guys.. kembali lagi saya di belog ini yg tersangat cute (amat perasan sekali aku ini). Malam td terjadinya perkara yg buruk ditempat penginapan saya... dan sgt memalukan.. ish3x... Alkisah sebuah cerita bermula....

Ketika aku, Syieda, Aien & Elly sedang asyik menonton My Wife is a Gangster.. kami sungguh gembira dan terhibur sekali melihat adegan2 tidak sepatutnya di dalam cerita itu.. dan byk sekali mengeluarkan air mate kerana ketawa berdekah2 seperti org yg kene sawan ketawa (yg ketawe tu syieda sorg jer ... aku cool.. aien lak budget aje muker...) tidak seperti selalu.. kanak2 dibilik sebelah memasang lagu dengan begitu kuat sekali.. tidak kami tahu mengapa ini terjadi... kami tidaklah menegurnya kerana..mungkin die xnk dgr kami ketawa seperti orang tidak cukup umur..
jadi kami pun relax la...tgk2 la movie tu sampai pukol 2 pagi...

Saat yg ditunggu2 oleh setiap insan adalah tidur.. setelah selesai merapikan kamar tidur dan berkejar-kejaran ke toilet.. kami pun landing di tilam empuk kepunyaan aku.. sembang2 sedikit.. tiba2x...(suspen dah muncul)
"Wey..korg ade dgr suare mcm suare lelaki x?" Aku bertanya dengan penuh confidentnyer pada member2ku.. si Elly sepantas kilat bangun dan membuka pintu.. lalu berkata..
"Mana ada.. 2 suare b."(b tu budak Pengkid kat bilik depan bilik sebelah..errr..paham2kan sendirik.malas nk terangkan)
selepas itu aku pon diam ajer la..kerana merasakan telinga aku dah pekak kerana terlalu khusyuk mengorek taik telinga kelmarin..mungkin.. ya... aku pun menyambung peniduran ku kembali..
"tok..tok..tok.." pintu bilik diketuk.. aku dengan banggenyer membuke pintu.. terpancul wajah b didepan pintuku.. dengan gaye yg kununyer macho itu die berbisik..
"korang dengar suare lelaki x?" nah...amek... betul per yg aku dgr.. ade lelaki dlm umah ni... aku dgn budget hero la konon.. mengetuk bilik sebelah..(macam JAWI lak)
Penuh kesopanan aku bertanya...
"Soory ganggu tapi sy dengar mcm ade suare laki dlm ni.. ade laki betul ke?" dengan banggenyer die menjawab..
"Yer ade... ade paper masalah ker?" (bahasa x cantik tu...jgn ikot yer adik2) Aku dgn rase x sedap hati menyuruh laki tu keluar dr rumah ni.. selamat laki tu keluar jer.. dan..aku ingt setelah aku menegur mlm td dah selesai.. rupe=rupenyer tidak!!!! budak pmpuan tu siap tulis notis tampal depan pintu rumah..berbunyik ini...

weyh..per cer? pe masalah ko nk tegor aq?
Mak bapak aq yg bayar bilik ni.. sukati aq la nk bawak laki ke x...
bukannyer aq BEROMEN pun dengan laki tu...
mak bapak ko bayar sewe aq x kaco pon hidop ko..
yg ko nk tegor aq depan laki tu buat per?
kalo ko x puas hati ko carik la aq..

Haaa.... mcm tu la ayat die... nk menagis aku membacanyer.. sbb aper...
  1. aku tegur bukan maki die
  2. bwk laki kat rumah perempuan..
  3. Kalo JAWI dtg tangkap diorg 1 rumah kene nnt
  4. JAWI pun xkan cayer kalo duduk dlm bilik berdua x buat paper.. (bkn menuduh tp hakikat kalo lelaki perempuan dlm 1 bilik dan yg ketige adelah syaitan)
  5. babitkan mak bapak.. (Rindu dkt arwah ayah sy..)
  6. aku cakap kat laki tu jgn masuk sini da..ni tempat perempuan..
  7. aku puas hati dapat meringankan dose aku dgn menegur die...
hurm... mcm tu la alkisahnyer.. ni nnt balik umah aku xtau per yg akan jadi.. kalo jd aper2 kat aku ingt bahawa....AKU SANGAT CUTE.. hahLinkahaha... xda lah.. jage la diri elok2... jgn kerana mulut laki maruah kiter jatuh... semoge Allah memberi petunjuk yg terbaik pada dia... Amiin....

No comments:

Post a Comment